Followers

Tuesday 5 March 2013

Friendship Never End

 Assalamualaikum...
Hari ni, saya nak share kehidupan saya bersama2 kawan2 sy spjng 5 smester bersama2 belajar di UPSI..
Makan sama2 tdur sma2 (kcuali lelaki tu laaa), main sama2, baca sma2, balajar sama2, gaduh sama2..pendek kata suma kami wat sama2...
Best kn..itulah kawan2 sy..tipulah kalau saya kata tiada perselisihan antara kami..
Tapi, perselisihan tu la yg mengeratkn kami.. 
ALLAH sentiasa memberi ujian kepada hamba2Nya.. dan ujian itu membuktikan kecintaan ALLAH kepada hambaNya...
Merajuk..? Kerap juga..bukan saya sorang bahkan setiap daripada km prnah merasainya...
Tapi, kami cuba menjadi seorang yg positif.. Sikit2 tu x jadik masalah la..
Kadang2, bagus juga gaduh2 ni..baru kita thu kesalahan kita..tapi ye la..dh nama pn saudara kan..lama mana ja nak gaduhnya...
Bagi saya, kami saling melengkapi..
Walaupun hanya seorang kumbang dalam kalangan bunga2 indah dalam batch kami, tetapi, dia tetap yg terbaik.. (kalau dia baca ni mesti kembang)..
Dia sangat tabah dan kuat berhadapan dgn si garang, si cantik, dan si sopan  dalam kalangan kami...
Pelbagai "peel" dia kena hadapi..
Hihihi...
Saya sangat sayangkan sahabat2 saya a.k.a saudara2 saya...
Semoga persahabatan kami akan kekal hingga ke Syurga..
Biar bagaimana badai melanda, kami tetap bersama2...
Indahnya bersahabat kerana Allah...


Saya dah kongsikan kisah saya..anda bagaimana...?? Semoga anda juga sentiasa bahagia dengan kehidupan bersama2 sahabat2 anda... (^___^)

**Sebelum play video ni, pause dulu music kat atas..nanti x dapat nk dgar..Lagu Najwa Latif ni...

0 comments:

Post a Comment